ГлавнаяНовости в Черкассах3 причини чому рекламу з голими сідницями в Черкасах потрібно прибрати

3 причини чому рекламу з голими сідницями в Черкасах потрібно прибрати

27.05.2018

Така реклама порушує моральні та державні закони. Особисто мені (автору статті) соромно проходити поряд з цими білбордами, коли я гуляю вулицями нашого міста з моїми дітьми. Ця реклама з’явилась через бажання хитромудрого провайдера попіаритись брудною рекламою, щоб більше продати своїх послуг мешканцям нашого міста. Їх не турбує те, що цю рекламу бачать тисячі черкащан тендітного, дитячого віку.

Запрошуємо проголосувати за петицію, щоб прибрати рекламу «Фрегату» з голими сідницями з нашого міста — http://rada.ck.ua/petitions/web/474.

3 вагомі причини, чому ця реклама має бути прибрана.

1. Ця реклама порушує закон.
Ця реклама порушує закон України про рекламу — посилання.

Стаття 7. Принципи реклами
3. Реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності.
4. Реклама повинна враховувати особливу чутливість дітей і не завдавати їм шкоди.
Стаття 20. Реклама і діти
3. Реклама не повинна завдавати дітям моральної чи фізичної шкоди, викликати у них відчуття неповноцінності.

Рекламний матеріал суперечить частині статті 20, оскільки є вульгарним і наносить дітям моральної шкоди, нехтуючи етичними нормами, принципами пристойності.

2. Ця реклама шкодить дітям
Дженнингс Брайант почесний професор университету Алабами у своїх дослідженнях дійшов до наступних висновків.

Чим раніше діти стануть споживати дорослий контент, чим раніше в них почнеться сексуальний досвід, тим більша ймовірніть того, що в своїх експериментах вони підуть далі: до інших форм сексуальних відносин, алкоголя, наркотиків.
Чим раніше діти стануть свідками еротичних та порнографічних матеріалів, тим раніше в них почнеться статеве життя — посилання на статтю.

Перегляд еротики переходить до перегляду порнографії. А перегляд порнографії (як і будь-яка інша залежніть) працює таким чином, що для викиду гормону допоміну потрібно переглядати більше відвертих непристойних матеріалів ніж раніше.

Згідно інших досліджень, подібна реклама шкодить дітям і підліткам (особливо дівчатам) тому що їх уявлення щодо себе неправильно формується. Коли підлітки бачать подібний контент, в їх самоусвідомленні еротика та нагота стає нормою. І коли хлопець запропонує дівчині вийти за рамки пристойності, в неї буде не так багато моральних стандартів, які зможуть стати перепоною до посягання на її тіло. Їй це буде просто зробити, тому що, коли вона формувалась як особистість, то запам’ятала, що нагота — це нормально.

У дітей та підлітків є природня цікавість пізнавати світ, а споглядання еротики наштовхує їх на експерименти в сексуальному напрямку. Це призводить до ранніх статевих стосутків і повязанних з ними фізіологічних та психологічних проблем.

Людину формує її оточення. Дівчата, які бачили чимало еротики в інтернеті та на вулицях міста, зможуть легше на погодитись на непристойні фото, бо згідно самооцінки, яка формується в оточенні еротичних матеріалів, це є нормою.

Дітей потрібно обмежувати в їх користуванні інтернетом (тому що в них може розвинутись electronic screen syndrome https://www.youtube.com/watch?v=YM8LQ-bPEOE, і вони будуть розратованими та в них буде затримка в розвитку), але їх не можна обмежити в тому, що вони бачать на вулицях міста.

Більше того, те що ця реклама знаходиться в місті, слугує соціальним підтвердженням того, що це нормально. Ця реклама на видному місці, всі її бачать. Отже в ній немає нічого поганого — саме так будуть думати діти.
Але це не нормально. Просто людина, яка відповідає в Черкасах за архітектуру та зовнішню рекламу, проявила професійну недбалість. Тому що дала дозвіл наводнити місто цим брудом.

3. Ця реклама експлуатує вади людської психіки
Мозок чоловіків влаштований таким чином, що сексуально відверті матеріали провокують моментальну активацію зеркальних нейронів мозку. Що призводить до активізації мозку і відповідно привертає увагу до рекламного меседжу, поряд з сексуально відвертою картинкою. Всі рекламщики знають «секс — продає».
Але, подібні трюки – це брудна гра. Це все одно що грати на материнських інстинктах, закладенних в природу людини.

Романенко Валентин, засновник видання "Черкаси Плюс".

↓ Комментарии посетителей (0)
[ Показать комментарии ]

Добавьте собственный комментарий
Автор

Комментарий

Страницы, близкие по смыслу

 Последние новости